26 Şubat 2013 Salı

Oscar 2013'den Bize Kalan Müzikler



Benim için Oscar...

Uzun zaman sonra Adele'in canlı performansını dinlemek Oscar'ın en güzel yanıydı bence.
Tombişim diyip yanaklarını sıkasım geliyor onu her gördüğümde.
Çok içten ve samimi bulduğum nadir ünlülerden. Kendisiyle barışık, başkalarını umursamıyor, hakkında çıkan onca söylentiye rağmen kendi bildiği hayatı yaşıyor.
Sesiyle zaten bizim jenerasyonu büyülemiş durumda..Keşke daha çok tören olsa da gelip şarkı söylese. Bu sene almadığı ödül de kalmadı sanıyorum :)


Jennifer Hudson'ın süper ötesi sesini ve şarkısını dinlemek de gecenin en büyüleyici yanıydı bence.
Bu kadının sesini anlatmak imkansız, Allah öyle bir yetenek vermiş ki, dinlerken öylece bakakalıyorsunuz.
Dream Girls'de ki performansı da süperdi zaten.


Channing Tatum - Charlize Theron ikisilisinin muhteşem dansı
Charlize Theron elbisesi ve güzelliğiyle Oscar'ın en büyüleyici kadınıydı kesinlikle.
Channing Tatum ise benim çok sempatik bulduğum bir oyuncu. Hamile eşiyle
her katıldıkları törende birbirlerine olan aşklarıyla herkesin beğenisini kazanan bir çift aynı zamanda.
Bence Oscar'ın en gözde ve en şirin çifti de Channing Tatum ve Jenna Dewan ikilisi.
Bu arada ikili Benimle Dans Et filminde başrolü paylaşmışlardı hatırlarsanız, sonrasında ise evlendiler zaten..


Son olarak bir müzik ziyafeti..
Benim için Oscar böyleydi işte.
Bu arada söylemeden geçemiycem, Jennifer Lawrence'ın hala nasıl en iyi oyuncu ödülüni aldığını anlayabilmiş değilim, ben ödülün The İmpossible filmindeki rolüyle Naomi Watts'ın hakkı olduğunu düşünmüştüm hep, ki hala da öyle bence, filmi izlemediyseniz mutlaka ama mutlaka gidip izleyin, bir tsunami felaketi sonrası yaşananlar bu kadar iyi anlatılabilirdi bence, neden böyle bir film daha önce çekilmedi diyeceksiniz, ha unutmadan bol ağlamalı duygusal bir film bu , peçetenizi mendilinizi alın öyle izleyin efendim..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...