6 Nisan 2013 Cumartesi

Çekiliş Hakkında... ve Lancome Mascara



Çekilişle ilgili çok çok küçük bir şartım var. Bloglovinde beni takibe almanız.
Gerçi daha önceki postta duyurmuştum bunu ama görmeyenler olur diye hatırlatma gereği duydum
Yan taraftaki "Follow" butonundan beni bloglovinde takibe alabilirsiniz.
Çekilişe katılmak için tıklayın.

Gelelim mascara hakkındaki görüşlerime.
Lancome'un bu mascarası hakkında çok övgüler duymuştum.
Kullananlar sürekli kullanmak istediklerinin, vazgeçilmezi olduklarını anlatıyorlardı.
 ben de madem bu kadar iyi bi alıp deneyeyim dedim.

Öncelikle şunu söylemem gerek, benim kirpiklerim kısa,Allah vermemiş yani :(
Bende isterdim böyle rimel bile kullanmadan uzun kıvrık kirpiklerimin olmasını.
Ama yok işte.Bildiğin kısa ve düz :(
Neyse gelelim bu mascaraya.
Açıkçası ben hiç beğenmedim.
Ürün vaadettiği hiçbirşeyi gerçekleştirmiyor.
Ne kirpiklerimi uzun gösterdi, ne takma kirpik etkisini gördüm.
Açıkçası Avon'un rimelleri bile daha iyisini yapıyor.
Benim için tam bir hayal kırıklığı.
Kendime yeni bir rimel bulsam iyi olur :)

2 yorum:

seffafbulutlar dedi ki...

alix avienin rimellerini tavsiye ederim pişman olmazsın gibime geliyor

Adsız dedi ki...

bende çok beğeniyle bahsediliyor diye lancome hypnose denemiştim. maaalesef beğenmedim. GErçekten uygun fiyatlı ve daha iyi sonuç veren güzel ürünler var. sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...