27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yves Saint Laurent Mascara

Ne zamandır güzel bir mascara arıyordum, kullananların yorumlarını görünce Yves Saint Laurent'nin mascarasını almaya karar verdim.

Mascara-göz makyajı temizleyici ve göz altı bakım kremi birlikte set halinde satılıyor.
Setin fiyatı 131 tl.

Normalde mascaranın tek olarak fiyatı 72 tl. Ancak ben aldığımda indirim vardı ve deneme boyu göz altı kremi ve göz makyaj temizleyicisini mascarayla birlikte toplamda 72 tl ye aldım.
Evet fiyatı biraz pahalı ama parasını sonuna kadar hak ediyor bence.
Ben normalde iki rimel kullanırım göz makyajında.
Önce Loreal telescopic mascara ile kirpiklerimi birbirinden ayırıyorum, sonrasında kullandığım esas mascarayı 2 kat sürüyorum.
Ama YSL'nin bu mascarasını kullanınca lorealin mascarasına gerek kalmadı, iki mascaranın yaptığı işi tek mascara ile yaptım, temizlenmesi de gayet kolay.
Hele de kokusu. Allah'ım bir mascara bu kadar mı güzel kokar ya. Gerçekten harika bir kokusu var.
Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün.

Ekranın solundaki göz altı kremi, sağdaki ise göz makya temizleyicisi.
Makyaj temizleyici çift bazlı o yüzden karıştırarak kullanmak gerek.
İkisi de deneme boyunda.
Kremi uzun süredir kullanmadığım için bir yorum yapamıyorum ama makyaj temizleyicisi güzel, kullanılabilir.
Ama ben şu ara makyaj temizleyici olarak watsons'ınkini kullandım bi sorun olmadı.

Benim iki iki ayrı mascara kullanan var mı, yoksa ben tekmiyim?
Sizin kullandığınız ve memnun olduğunuz mascara hangisi?
Bu mascara konusu bende takıntı derecesinde birşey, o yüzden sizin memnun kaldığınız ürünleri yorum olarak yazın bana.
Hem bana fikir vermiş olursunuz hem de hangi mascara daha iyi diye konuşup birlikte bir fikir edinmiş oluruz.
Şu sıralar mascara alacak olan varsa ona da ilham olmuş olur.
Yorumlarınızı bekliyorum :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şu sıralar loreal falses lash kullanıyorum...memnun olduğum söylenemez...bi süredir aklımda telescopic vardı benimde ;)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Ben lancome hypnose kullanıyorum çok memnunum,size de tavsiye edebilirim.Yüzü yıkayarak makyajı çıkaranlardanım,kolaylıkla temizleniyor.suya dayanıklıların ağır yapısını sevmediğim için bu iyi geldi ve çok sürdüğüm zaman bile topaklanma olmuyor.Fırsatınız olursa deneyin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...