15 Kasım 2014 Cumartesi

I am back



Geri dönmeye karar verdim :) gerçi her böyle söylememin ardından bir 3 ay kayboluyorum yine, ama iş-güç çok vaktimi alıyor gerçekten, bakalım ne kadar dayanıcam. Şimdilik bu aralar deli gibi dinlediğim bir videoyu paylaşıp kaçıcam, birkaç gün içinde daha ayrıntılı bir yazı gelecek.

FAUN-KARUNA

Grubun adı Faun, benim bu grupla tanışmam sevgili Sycorox ile oldu ve çok çok sevdim bu grubu. Benim gibi kelt ezgileri çok seviyorsanız bu gruba bayılacaksınız. Ben işten eve her döndüğümde bu  grubun albumünü youtubedan açıp, sonra ne işim varsa onu yapıyorum, arka planda bu grubun müzikleri oluyor hep. Bu aralar obsesif bir şekilde bu gruba kafayı taktım yani :)
Siz Faun'u keşfederken ben de size yani yazı hazırlama olaylarına girişeyim.
görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...