20 Nisan 2012 Cuma

sarı odalar

Bu sene kıyafetlerde sarı ve mint yeşili renk modası hakim malumunuz. Ben iki rengide çok sewerim. Sezonun bu trend renklerini içeren pek çok şeyde aldım ama bu postta sarı renk temasının kullanıldığı odalardan beğendiklerimi seçtim sizlere.


Sarı rengin en ufak bi dokunuşu bile odanın hawasını nası değiştirmiş değilmi.sarı çiçekler, sarı perdeler we bnimde almayı çok istediğim sarı renk bi puf..


Burası pek bi sarı olmuş. Ben kndi evimde olsa bu kadar çok kullanmazdım belki ama güzel görünüyor yinede


Bu en sevdiğim sanırım..yeşille uyumu da çok güzel. Böyle bi masada birlikte kahvaltı yapsak güzel olurdu değilmi




Ben kendi yatak odam için turkuaz renk tonlarını tercih ediyorum ama buraya da yakışmış hani



İşte böyle. yakın zamanda evini dekore etmek isteyen birileri varsa umarım size bi ilham verebilmişimdir. Bu sene sarı rengin hakim olduğu mutlu günler diliyorum sizlere. Eğer o sarı puftan bi yerlerde görürüseniz bana haber edin olurmu :)




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...