23 Nisan 2012 Pazartesi

sinemalarda bu hafta AŞK YEMİNİ

Ankara'ya gidipte güzel bi sinema keyfi yapmadan olmazdı. İzlemediğimiz bikaç film vardı. 'Fetih 1453' ü izlemeyi çok istiyordum ama kız arkadaşımla ikimizde duygusal moddaydık sanırım ki orjinal adı The Vow bizde de Aşk Yemini şeklinde çevrilmiş filme girmeye karar verdik.



Channing Tatum daha önce 'Danset Benimle' adlı filmde oynamıştı benim bildiğim.Güzelde oynamıştı hani.Kızımız Rachel McAdams da 'Sherlock Holmes' da O'nun güzel sevgilisini oynuyordu.

Filmin yorumuna gelince gerçekten çok çok güzel bi filmdi.Çiftimiz birbirlerine çok yakışmış umarız birlikte daha çok filmde oynarlar. Filmimiz biras acıklı duygusal ağlamaklı bi film olmuş.Benim gözlerim doldu pek çok yerde. Hele de çocuğun kıza olan aşkını anlattığı yerler insanı derinden etkiliyordu.Daha fazla spoiler vermek istemiyorum.Bence kesinlikle izlenmeniz gereken filmlerden..


2 yorum:

Süm dedi ki...

Yaa Ankaraya gelmişsin hafta sonu girmedim int.e görmedim o yüzden:(

drwilldone dedi ki...

ewet snw dolayısıyla gelmiştim.hatta aklımada gelmişti acaba sümeyra ile tanışsak mı diye.çok da isterdim ama bnim waktim çok kısıtlıydı seninde başka bi programın warmı bilemedim o yüzdende bişi söylemedim.bi dahaki gelişimde sende uygun olursan görüşelimmi :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...