12 Mayıs 2012 Cumartesi

espadril modası

ben çok sevdim bu espadril modasını.
hem çok rahatlar hemde renk renk.insana bahar neşesi veriyo sanki.










  
aslında burdakilerin hepsi benim olsun istiyorum.
ama pembesiyle lacivert olanını almaya niyetleyim.
lacivert olanını kotla falanda çok sık kullanırım diye düşünüyorum.
gerçi bu moda biras salaş o yüzden giyimine düşkün olanlar pek tercih etmeyebilirler
helede hemcinslerim arasında topuklu olmayan ayakkabıyı asla giymem diyenler var ki onlar için espadrille ölüm eş anlamlı olabilir :))
gerçi bu espadrillerin dolgu topuklu olanları da var.
ama ben rahatıma düşkün bi insan olduğum için düz olanlarını sevdim.
                             yakın zamandada yaz geçmeden bi tane bari edineyim dimi :))







ankamall de mudo da bikaç espadril görmüştüm sanırım.kapının hemen girişinde satılıyordu.
çiçekli desenleri vardı.
bn tek renk bişey istediğim için almadım ama ilgilenenler bakabilirler.aşağıdaki görsellerde mudonun sayfasından.isterseniz online siparişde edebiliyorsunuz.fiyatlarıda 39 tl 








5 yorum:

Modafobik dedi ki...

Cidden bu yaz her yerde bunlardan göreceğiz gibime geliyor :)

drwilldone dedi ki...

çok rahat görünüyolar.gerçi denemedim o yüzden converse ile rahatlık konusunda yarışabilirmi bilmiyorum ama bi denemekte fayda war..

Duygu Senyurek dedi ki...

Cnım güzel yorumların için çok teşekkür ederim=)
sevgiler

bensu dedi ki...

merhabalar gerçekten çok rahatlar ;) üyenizim .. bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

http://bensukaya.blogspot.com

asabi bakire dedi ki...

bence de çok rahatlar, havainasın altı açık mavi üstü mavi olanından ve aynı modelin siyah-grilisinden aldık annemle birer tane.Ayakta var mı yok mu belli değil:) Çok sevdik:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...