3 Mayıs 2012 Perşembe

sewgili günlük










bu ara neler yapıyorum.içimden bunu yazmak geldi.nedense neler yaptığımı yazıya dökmek istedim.saçma bi istek gbi gelebilir size.başlarda bnada öyle geldi zaten.ders çalışmam gerek bu aralar.şu anda patoloji tekrarı yapıyorum.bitirince mikrop we uzun bir biyokimya fasikülü bni bekliyo olacak.amacım mayısın ilk yarında temel bilimleri bitirmek ama bikaç saat bile dayanamadan bende yandaki gbi önce uzun oturmaya başlıyorum :) sonra bi sersimlik hissi bi baş dönmesi bi mide bulantısı.. derken kendimi yatağımın sıcak kollarında buluyorum :)) şöle sıkı tempolu çalışmanın wakti geldi geçiyor benim için. inş. nasip olur diyelim..





bu ara mayanın günlüğünün kitap çekilişi sonuçlandı.bnimde yeni bi kitap arkadaşım oldu.adı havva. daha önce bahsettim size bi önceki postta. umarım bundan sonra kendisiyle hiç bozulmayacak sağlam bi dostluğumuz olur. onun paketini hazırlamak, neler göndersem diye endişelenmek, paketten ne çıksa sewinir diye düşünmek çekiliş önceside sonrasıda beni baya bi meşgul etti.sonunda paketi gönderdim.gönderdiklerimide post yapmış :) inş. söylediği gbi beğenmiştir gerçekten.biras heyecanlandım ve bi an önce emaneti eline ulaşşsın istedim o yüzden çok özenerek bişey hazırlayamadım ama bi dahaki sefere daha organize olucam inş.






tus sınawı sonrası yeni bi diziye başladım.TOUCH. otistik bir çocuk ve babasını anlatıyor.değişik bi hikaye.tawsiye ederim.konusu şöyle dizinin:
Dul olan Martin Bohm (Kiefer Sutherland), otistik olan ve konuşamayan 11 yaşındaki oğlu Jake ile zorlu bir hayat yaşamaktadır. Kendi dünyasında yaşayan Jake, babası Martin'in dahi kendisine dokunmasına izin vermeyen, kullanılmayan telefonları ustalıkla söküp parçalarını kullanabilen özel bir çocuktur. Okulda uyum sorunları yaşayan Jake ve babasına yardımcı olabilmek için, mesleğine yeni başlamış sosyal hizmet görevlisi Clea Hopkins devreye girer ve ailenin yaşamına dahil olur. Olaylar ise Martin'in, oğlu Jack'in özel bir yeteneğe sahip olduğunu anlamasıyla başlar. Jake'in özel yeteneği; olacak olayları önceden bilebilmesidir. Ancak bunları sözlerle değil sayılarla babasına aktarmaktadır. Artık Martin için sayıların sırrını çözme vaktidir. Martin'in yardımına koşacak kişi ise özel çocuklarla ilgilenen profesör Boris Podolsky'dir (Danny Glover )


Şu ana kadar 7 bölüm yayınlandı. Ben daha 3 bölüm izleyebildim ama şu ana kadar gayet güzel gidiyor. Biras mistik biras gizemli.. Seviyorsanız bu tarz şeyleri bu diziyi bi değerlendirin derim..



geçen haftadan beri elime alamadığım açlık oyunları serisinin 2. kitabı olan Ateşi Yakalamak'ı bitirdim sonunda.bnce ilkinden daha başarılıydı.bi gecede okudum.sonu nasıl bitecek diye merak ettim we bni haklı çıkaracak bi sonla ve geride soru işaretleriyle bitti kitap.işin can sıkıcı yanı elimde serinin 3. kitabı yok henüz.ben gidip almadığım sürecede olmayacak.katniss ve peeta ya ne olduğunu öyle merak ediyorumki.daha filminide izlemedim zaten.kardeşim baskı yapıyo bnde kitabını okuyayım filmi birlikte izleriz diye.ama daha kitaba başlamadı bile.bu gidişle bn dayanamayıp ondan gizli filmi izliycem.ama önce şu son kitabı bi alayım.iş yüzünden çok fazla waktim olmuyor.umarım yakın zamanda kitapewine gidip serinin son kitabını okuyabilirim.şu sıralar Audrey Hepburn'un hayatını okuyorum.

J.K. Rowling in yeni kitabı yakın zamanda piyasaya çıkıyormuş.harry potter dan sonra yazacağı hiç bişey bni mutlu edemez diye düşünüyorum çnkü bn fastastik öykülere bayılırım we harry potter bunun sıradışı bi örneğiydi. Bu roman ise yetişkinler için yazılmış bir kara komediymiş  ve harry potter daki gbi sihirli bi dünyayla uzaktan yakından alakası yokmuş. Bunu duymak haliyle benim için bi yıkım oldu çünlü fantastik dünya bnim en en en sevdiğim roman türü ve sırf bu sebeple harry potter kitaplarını bikaç kez okumuşluğum war. Hala daha aklıma gelince alıp okurum. Tabi şimdi bu kadından yeni bi efsane seri yazmasını beklemek biras hayal olur ama çok da ön yargılı olmamak lazım o yüzde heyecanla yeni seriyi beklemekteyim. Bakalım J.K. Rowling'in böylesine heyecanla yazdığı kitapta bizi hangi maceralar bekliyor


Kendime audrey hepburn'un tiffany de kahwaltı baskılı kupasını sipariş ettim internet üzerinden.. Benim gbi fincan manyağı bi insan için çok yerinde bi karar olmuş. Fincanımı görünce  ne kadar doğru bi karar werdiğimi anladım tekrardan. Zaten böle nostaljik şeyleri seviyorum. Audrey'le ilgili bi post yapınca onun fotosunu da koyarım sanırım.

bu ara bni en çok yoran şey bahar temizliği oldu.bahar temizliği deyince bütün ewi temizlemek gelmesin aklınıza.sadece gardrobumu toparladım.yazlıkları çıkarıp kışlıkları yerleştirdim.gözümde o kadar büyüyorduki bu zamana kadar erteleyip durdum hep.bütün bi günümü aldı.ama bn yinede oturmuş bu günlüğümsü yazıyı yazabiliyorum size

Bende durumlar böyle.sizler ne yapıyosunuz???

6 yorum:

Havva dedi ki...

Ne demek inşallah gerçekten beğenmiştir aşkolsun. Onlarda arkadaşlık var canım benim hepsi çok özel benim için ve GERÇEKTEN çok beğendim.

Sen benimkileri GERÇEKTEN beğendin mi bakem hmm ;)
Öpüyorum...

Volante dedi ki...

audrey'li kupa mıııı :O cok merak ettim koyarsın artık fotografını :D

drwilldone dedi ki...

havva : ya yanlış anlaşıldıysan hakkını helal et.sen beğendiğin halde ben buna tatmin olmadığımdan değil.sadece gerçekten daha çok şey düşünmüştüm.ne bileyim böle paketini falan en azından daha özenle hazırlamak geçmişti aklımdan.şimdi yapamadımya.aklıma takıldı.içime sinmedi :) ben biras obsesifim sanırım :) ewwet ben seninkileri çok beğendim :))


volante : bi görsn çok tatlı.fotoları çekeyim koycam hemen

Maya dedi ki...

böyle dostluklara vesile olduğumu öğrendikçe daha da mutlu oluyorum ben :)))

güzzi dedi ki...

Bu açlık oyunları amma popüler olmuş yahu. Meraklıyım lakin okumak için dönmeyi beklemem gerekecek :D
JK Rowling'in kitabı için aşırı heyecanlıyım. Yine süper bir şey yazmıştır diye düşünüyorum.
11 yaşımdan beri Harry Potter okuyorum XD Kaç defa okudum bilemedim. (not:maalesef 24 yaşındayım)

drwilldone dedi ki...

Bn aslında bu açlık oyunlarının ilk kitabini bu seri bu kadar ünlenmeden önce almışım.aldığımıda unutmusum.kitaplikta duruyomus öyle.snradan kitap bu kadar popüler olunca aaa bu kitap bende wardi dedim.basladim okumaya lakin güzel kitap tawsiye ederim.bazilari kizacak ama bnce yonder harry potter in yanina yaklasamaz.okumak istiyorsan alıp gönderirim bn sana.beklemene gerek yok.hem burdan istedigin baska seyler warsa onlarida koyariz.yaşa gelince bnde 26 yasindayim ama hala elime alır kafama göre bi sayfasini acar okurum harry potter i.bu kitap öyle bagimlilik yapan bisey :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...