28 Temmuz 2012 Cumartesi

Kırtasiye Çılgınlığı :))



Aslında bu yazıyı hazırlamakta biraz geç kaldım ama daha önce instagramda paylaşmıştım
Şimdi daha toplu bir halde göstermenin zamanı geldi sanırım :)

Defter almayı her zaman sevmişimdir.
Bonvagon'da bu defterleri görünce sepete nasıl attığımı bilemedim :))
Aslında almak istediğim kesinlikle harika olan başka defterlerde vardı ama içimdeki canavara bi dur demem gerekiyor malesef :))

Kargo haftasonu nöbetimde geldi.
Ev adresimi verdiğim için eve gelecekti paket. 
Ancak ben nöbette olduğum için ertesi gün eve gidinceye kadar defterlerimi göremeyecektim :)
Bende hemen kargoyu arayıp paketimi hastaneye getirmelerini istedim :))

 Nöbette bile fırsat bulursak hep çalışmak zorundayız :(((

 Pacman defterlerim :))
Çok şirinler ya kullanmaya kıyamıyorum :)

 Küçük sevimli canavarlarım :))

Veee en sevdiğim en sonda..
Mektup zarfı biçimindeki bu defteri biter korkusuyla öyle bir hızla alışım var ki :)))
Zaten ben sepete attıktan hemen sonra tükendi yazısı çıktı.
Gerçekten çok şanslıymışım
Bu defteri alamasam çok üzülürdüm.
Defterlerimin hepsinin sayfaları çizgisiz malesef.
Olsun ben yine de kullanırım :))

Çizgili olsun, çizgisiz olsun bütün defterlerimi seviyorum :)
Ne kadar güzel şeyler almışım değil mi ???

18 yorum:

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Evet çok güzeller , güzel günlerde kullanılsınlar.Ders çalışma konusunda allah yardımcın olsun,kolaylıklar versin.

drwilldone dedi ki...

Asabi Bakire : Teşekkür ederim canım. Şimdilik kullanmaya kıyamıyorum ama :)

MOR dedi ki...

Ya çok güzeller cidden. Kıskandım. :(

drwilldone dedi ki...

2zler : Teşekkür ederim, daha güzeli senin olsun :)

Sandukam dedi ki...

Keyifle kullanın , kırtasiyelerin renkli dünyası gerçekten insanı cezbediyor...

drwilldone dedi ki...

Sandukam : gerçekte öyle, bir kutu dolusu defterim var ama gördükçe hala alasım geliyor :)

Fatma Başar dedi ki...

Çok kıskandım seni ya !! Bende defter almak istiyorum da şu sıralar evden dışarı çıkamıyorum ne yazık ki . güzel günlerde kullan canım :)

Elife dedi ki...

Çok güzeller, güle güle kullan diyemeyeceğim çünkü insan bir müddet kıyamıyor.
Güle güle sakla demek en doğrusu.
Genelde kitap etkinliği yapılıyor bir de kırtasiye etkinliği mi başlatsak?
Katılım olur mu sence?
Sevgiler
NOT: Bayramda kart almak ve de yollamak ister misin?

drwilldone dedi ki...

Kitap Ayracı : Bende evden çıkamıyorum zaten, nöbetlerden fırsat olmuyor malesef, fırsatım olsa da bulunduğum yerde böyle değişik defter bulmak zor. Bu defterleri de online sipariş ettim. Arada blogda böyle değişik defterleri satan siteleri paylaşıyorum, denk gelebilirsin umarım :)


Elife : Gerçekten kıyamıyorum dediğin gibi, saklıyorum şimdilik :)) kırtasiye etkinliği de güzel olur ama çeşit çok, sınırlandırmak gerekirmi acaba ? katılım olurmu diye bi nabız yoklamak lazım.
Bayramda kart almak tabiki hoşuma giderdi ancak bayram öncesi ve bayram boyunca hep nöbetçiyim, kart göndermeye fırsatım olmayacak gibi.Ben gönderemediğim sürece başkasından almakta kendimi kötü hissettirir sanki :((

Elife dedi ki...

:)
Ben karşılık beklemeden gönderebilirim, tabii istersen

Fatma Başar dedi ki...

ya ne güzel olur ben senin aldığın siteden baktım da bi türlü bulamadım yerini . Böyle bir kırtasiye etkinliği olursa ben katılabilirim :)

Shimizu Zen dedi ki...

iyi günlerde kullan.
Blogumda 3 tane çekılış var,katılmadıysan beklerım :)

Sandukam dedi ki...

Kırtasiye etkinliği çok güzel fikir üzerinde düşünsek iyi olur :)

Volante dedi ki...

pacmanli defterleri peçete sanmıstım ilk basta :D
o zarf bicimindeki defter cok güzelmis.güle güle kullan ehehe :D ben de hemen siteye bakıyım.merak ettim:D

Adsız dedi ki...

Kırtasiyeyi severim ben de...kıyabildiğinde güle güle kullan :))

drwilldone dedi ki...

Elife : Tabiki çok sevinirim, hemen adresimi yolluyorum :)


Kitapayracı : Dönem dönem kampanyalar oluyo, şu anda o kampanya yok, olursa haber ederim burdan inşallah, kırtasiye etkinliğini de bu ara fırsatım olmasa da ilk fırsatta ayarlamayaçalışıcam, eğer sizlerden düzenleyen olursa katılabilirim bende.


Shimizu Zen : Teşekkür ederim.


Sandukam : Ağustos ayı için söz veremem ama eylül ayında inşallah böyle bir etkinlik ayarlamaya çalışıcam :)


Volante : Şu anda sitede kampanya bitti, baya oluyo biteli ama çıkarsa haber ederim sana :)


Şule : Çok teşekkür ederim :))

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Bonvagon'dan aldıklarınız muhteşemmiş. Bayıldım tek kelimeyle.

Özellikle de zarflı olana.

Güzel günlerde kullanın.

drwilldone dedi ki...

Teşekkür ederim, ben de hala bayıldığımdan kıyamıyorum kullanmaya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...