7 Kasım 2012 Çarşamba

Mary Poppins - P. L. Travers




Az önce bitirdim, hemen de yorumunu yazayım istedim.
Mary Poppins dört çocuklu bir aileye dadı olarak geliyor.
Fantastik güçleri var ve çocuklar onu çok seviyor.
Sonra bir gün ansızın geldiği gibi geri dönüyor.
Mary Poppins aslında çocuk kitabı kategorisinde yer alıyor.
Serinin Mary Poppins Dönüyor adlı bir devam kitabı daha var.
Ben pek çok blogda görünce okumak istedim seriyi.
Biliyorsanız eğer Londra olimpiyatları açılış töreninde de Mary Poppins figürü vardı.

Ancak beklediğim gibi çıkmadı.
Kitap hakkında pek çok yerde övgüyle bahsediliyor.
Yetişkin insanlar bile kitabı çok beğendiklerini anlatıyorlar.
Bir çocuk kitabı için oldukça başarılı ancak yetişkinler için değil.
Beni çok da sarmadı açıkçası.

Filmi de varmış, daha doğrusu bir müzikal.
Onun kitaptan daha başarılı olduğunu duydum.
İzleyip onu da yazarım.



An itibariyle durum böyledir..
Kasım ayında bitirdiğim ilk kitap bu.
Aslında ekim ayında başlamıştım ve bitirmem gerekiyordu hemen ama bayram yoğunluğu nedeniyle ancak bitirebildim.
Bu aralar elime aldığım kitapları bir türlü bitiremiyorum zaten.
Bunda ders çalışıyor olmamın etkisi çok tabii ki ama yine de başka şeyler de var sanki.
İnstagramda ders çalışma hallerimi bolca fotoğraflıyorum.
Sizlerde eğer herhangi bir şey çalışıyorsanız  #derscalışmahalleri hastagi ile paylaşın fotoğraflarınızı, birlikte yaparsak daha eğlenceli olur sanıyorum.

İnstagram kullanıcı adım : drwilldone

Herkese güzel bir hafta diliyorum...

2 yorum:

Lunarita dedi ki...

nasıl da huzurlu öyle.

canım ders çalışmak istedi, hazır tez sonuçlarımı da almışken, ve zorunlu değilken çalışmak... zorunlu değilken çalışmak nasıl da güzel ayrıca değil mi? :)

sevgi ile,
luna.

drwilldone dedi ki...

Luna-lunarita : Zorunlu değilken çalışma gibisi var mı, ohh keyif senin öyleyken, daha verimli çalışılıyor hem bence, ama olsun böyle de güzel diyelim, moralimiz bozulmasın :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...