5 Mart 2013 Salı

Firmin / Sam Savage






Fıstıklı Tombi'nin blogunda görmüştüm bu kitabı. İtiraf ediyorum kapağı çok komik geldiği için aldım.
Ama inanılmaz eğlenceli bir kitap.
Kitap kurdumuz Firmin, sıradışı bir fare.
Önceleri yaşadığı yer olan kütüphanedeki kitapları yeme takıntısı başlıyor.
Sonraları kitapları yerken yavaş yavaş okumaya da başlıyor.
Sonunda " Tadı güzelse eğer kendisi de güzeldir." sloganıyla önüne gelen her şeyi okumaya başlıyor.
Hayata bir farenin gözünden bakmak ilginçti gerçekten.
Tavsiye ederim efenim..

7 yorum:

MOR dedi ki...

Kapağı gerçekten güzelmiş. İlgi çekici. Bulursam alırım ben de. :)

bahar006 dedi ki...

Konusu ne güzelmiş, aldım listeme, sevgiler:)

subirikintisi dedi ki...

Kapağı da konusu da çok orijinal bayıldım. Hemen alınacak listeme ekledim. Teşekkürler. =)

okuyan dedi ki...

Ben de kapak tasarımına bayılmıştım. Konusu da gayet ilgi çekici ve yazı dili de çok eğlenceli.
Sevgiler.

drwilldone dedi ki...

2zler, bahar006, su birikintisi, okuyan :) Yorumlarınız için ben teşekkür ederim, umarım okurken siz de benim kadar keyif alırsınız, sevgiler :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Firmin, bilge bir fare, favori kitaplarımdandır:)

Ahu Kader dedi ki...

Kapaklara asik oluyorum bazen. Sanki alirken büyük bir etken oluyor. Kapak gercekten de hosmus. Hayata bir farenin gözünden bakmak hmm? ilginc

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...