5 Haziran 2012 Salı

günaydın şarkısı




Yine bir nöbet çıkışı gönderiyorum bu şarkıyı. Çok yoğun bi nöbeti bitiriyoruz inş. Gerçi geçen geceki nöbette gelen bıçaklanmalar, kurşunlanmalar olmadı bu nöbette ama hasta sayısı oldukça fazlaydı. Bu ara nöbetler böyle kötü geçiyo niyeyse, benim nöbetlerim böyle kötü geçmezdi ama hayırlısı bakalım..
Bu sabah size Makedonya'nın eurovision 2012'de ki şarkısını seçtim. Ben bu ara çok sık dinliyorum. Makedonya bu şarkıyla 71 puan alarak eurovisionu 12. sırada tamamladı. Bizim gibi hakettiği yere gelemeyenlerden bence. Bunda şarkının ingilizce olmaması önemli bir etken olabilir ama yinede canlı performansı çok iyiydi kadının neden kimse şarkının kıymetini anlamadı bilemiyorum..
Her neyse ben çok beğendim.. Siz nasıl buldunuz. Başka beğenipte sıralamada gerilerde kalan hangi şarkılar var sizce..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...