20 Haziran 2012 Çarşamba

Kitaplaşma etkinliği - D&R




Bu arada macaron siparişiyle aynı gün verdiğim bir başka siparişte D&R'dan. 2 gün oldu ancak siparişlerim hala tedarik aşamasında, oysaki ben hemen elimde olsunlar istiyorum. Aslında kitap yurdu bu konuda daha hızlı ama alacağım kitaplar D&R'da daha uygundu hem yaz dönemi için yeni bi kampanyaları var. 25Tl üzeri alışverişlerimizde D&R'da kargo ücretsiz . Şİmdilik beklemedeyim, kitaplarım gelince paylaşırım sizinle, kitap konu olunca fazla heyecanlanıyorum sanırım :))
Bu ara elimde şu yazımda bahsettiğim Ayfer Tunç'un 'Suzan Defter'i var ama ders çalışmaktan kitap okumaya fırsatım olmadı, o yüzden de bitiremedim henüz. Bir de iki kitaplaşma etkinliğimiz sonlandı. Rüzgara doğru'nun yaptığı etkinlikte sevgili Kitap Bahçesi  ile eşleşmiştik. O'na paket hazırlama telaşı vardı üstümde. Bu biter bitmez bu sefer sevgili Kitap Bahçesinin kendi düzenlediği etkinlik sonuçlandı. Burda da sevgili Begoş  ile eşleştik. Yarında inşallah O'nun paketini kargoluycam. 
Eğer benim etkinliklerden haberim yoktu diyorsanız üzülmeyin. Son bir etkinlik var. Sevgili Keşke Gerçek Olsa blogunun sahibesi bir kitaplaşma etkinliği düzenliyor. Son katılım tarihi 30 Haziran. 
Temmuz ayında da ben kitaplaşma etkinliği düzenliycem, şimdiden haberiniz olsun istedim.
Benim kitap çekilişime katılmayanlar son gün 30 Haziran, ona da burdan katılabilirsiniz..
Allah'a emanet olun, bol su için, bizim için şehit olmuş 8 askerimiz ve hastanelerde tedavi altında olan yaralılarımız için dua etmeyi unutmayın..
sevgiler..

2 yorum:

Mülksüz dedi ki...

Merhabalar,
25 tl ve üzerinde kargonun ücretsiz olması hep mi geçerli, yoksa sadece bir dönem mi gerçerli oldu? :)

drwilldone dedi ki...

Tuğçe Yalaz : Yaz dönemi boyunca geçerli kampanya. Hala devam ediyor yani :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...