18 Haziran 2012 Pazartesi

Bu aralar ben ...#?

Aslında girilecek bir sürü post var ancak şu sıralar ne yazısını yazacak ne de fotoğraflarını çekecek gücüm var.. Vaktimde pek yok zaten. Bu aralar size de böyle oluyor mu?
Zaten sıcaklardan bunalmış haldeyiz. Nefes aldığımız halde sanki hava girmiyor nefes borumuza. Balkanlardan gelen soğuk hava dalgasını özler olduk :))
Bu sıcaklarda yaptığım tek şey karpuz yemek ve su içmek. Soğuk su içtiğimizde, soğuk suyun yemek borumuzdan geçerken verdiği o his; bu aralar paha biçilemez :)
Zaten bu sıcaklarda bol bol su içmemiz gerek. Terleme yoluyla kaybettiğimiz suyu yerine koymazsak bu durumda bizi halsiz bırakabilir. O yüzden şu dönemde her saat başı bir bardak su içmeyi alışkanlık haline getirelim, özellikle yaşlılara dikkat..
Gelelim bu aralar ben neler yaptığıma..

Bikaç gündür nöbetim yok ben de boşluklardan faydalanıp ders çalışmaya adadım kendimi.

Evdekilere kahvaltı hazırladım..

Gecenin bi vakti ders çalışırken acıkıp hazır ramenlerden yaptım..

Bir ara hastaneye uğradım tabiki.. Yukarıdaki yüzüğü Bursa'dan almıştım yine. Sağdaki fotoğrafta kalpli post-it de kitaplaşma etkinliğinde tanıştığım Havva'dan :)

Bu çantayı da Bursa gezimde almıştım. Çok tatlı ya nerdeyse hiç çıkarmıyorum :))


Son iki fotoğrafta Japonya'da ki arkadaşım Michiko'dan. Yaşadığı şehir Kyoto burası. O da ben de içinden ırmak geçen şehirlerde yaşıyoruz. Yaşadığın yerde mutlaka bir miktar su  olmalı bence, ister göl olsun ister ırmak ister deniz. İnsan ruhuna çok etki ediyor, ben böyle düşünüyorum en azından :))

Benim haftam böyle geçiyor. Sizler neler yaptınız? Bu postta yeni bişey denedim. Zoom tekniği ekledim. Fotoğrafların üstüne gelince büyüyor ve daha net görebiliyorsunuz. Ama siz nasıl buldunuz acaba. Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum cidden, beğenilmezse kaldırabilirim..Evet ne diyorsunuz?? 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...