7 Aralık 2012 Cuma

Hediye Geldi Bana :))




Geçen hafta biten bir nöbet sonrası, tek derdim bir an önce eve gidip kendimi yatağımın sıcacık rahatlığına bırakmaktı.
Mutfakta üstünkörü ve acelece yapılan bir kahvaltı sonrası odama geçtim.
Nöbet formalarımı bile çıkarmadan kendimi yatağa bırakmak istiyordum, çünkü üzerimi değiştirecek halim bile yoktu.
Zaten oda öyle bir dağılmış ki aman Allah'ım :)
Çalışma masamın üzerinde okunmayı bekleyen ders kitapları, kuru temizlemeciden alınan montlar falan..
İğne atsan yere düşmez yani.
Kafamı öylesine bir çevirip çantamı koymak için uygun bir yer ararken bakışlarım bir hediye paketinin üzerinden geçti.
Önce ne olduğunu anlamamış olmanın verdiği saflıkla kendime çanta için başka bir yer ararken, beynim gçrdüğü şeyin ilginç ve beklenmedik olduğuna karar vermiş olmalı ki ( nöbet çıkışı tüm gece uyumamışken beynim yavaş çalışıyor doğru ) tekrar aynı paketin üzerine fokuslandı gözlerim.



Ortada bir Ptt kargo poşeti, içinden fırlayan bir hediye paketi..
Hayır kimse bana kargo geldiğini de söylemedi ki.
O zaman çalışma masam üzerinde duran bu paket kime ait acaba?
Paketi şöyle bir evrip çevirdim.
Tamam adres doğru, kargo bana gelmiş gözüküyor.Hayret :))
Paketi açtım.
Çarşıdan aldım bir tane, eve geldim bin tane.
Bir sürü hediye paketi yapılmış, içinde de çok hoş bir mektup..

Sevgili OnTheRoad beni mutlu edecek birbirinden güzel kırtasiye ürünleri göndermiş bana.
Olmazsa olmazımız tabii ki bir kitap :)


Daha önce Jack London hiç okumamıştım.
O kadar çok övmüş ki mektubunda yazarı.
Hemen okuma listemde ön sıraya aldım.


Bir sürü birbirinden güzel kalem.
Kullanmaya kıyamam ki ben onları.

Hele o defterler.
Sünger Bob'lu olan nasıl da şirin.

Mıknatıslı ayraç aradığımı yazmıştım bir keresinde.
Aklında tutmuş da bana mıknatıslı kitap ayracı göndermiş.
Çok ince düşünceli değil mi:)

Hello Kitty'li şekerlerim peki :)
O bitki çayları çoktan içildi zaten :)

Özgecim çok çok teşekkür ediyorum. Çok mutlu oldum gönderdiklerin için. Nöbetten bezgin bir halde çıkmış bir doktoru çok mutlu ettin :))
Ağzım kulaklarımda dolaştım bütün gün, uyandıktan sonra tabii ki. :)
Senin gülümsemen de hiç eksik olmasın yüzünden.
Seninle tanışmış olduğum için çok seviniyorum.
Siz de bu tatlı insanın bloguna göz atmek isterseniz şuraya bir tık..

6 yorum:

Düş Kızı dedi ki...

Oyyy güle güle kullan bunları tatlım :))
Ben de yolladıydım sana pazartesi günü, eli kulağındadır, getirir kargo yakında :)

acemi blogger dedi ki...

Hediye almak gibisi var mı? keyifle kullanın.

Adsız dedi ki...

bir nöbet yorgunluğu bu kadar mı güzel anlatılır.
ben nöbetlerden sonra hemen uyuyamazdım uyuyabilmeme için biraz dinlenmem gerekirdi önce. ayaklarıma kara sular girerdi. birde ameliyatuzadımıydı bazen gözlerimi kapamamak için flasterlerdim

Adsız dedi ki...

hediye
insanda serotonin artımına neden olan eylem
sürpriz,doğum günü, yılbaşı, yıl dönümü, bir başarı sonrası....sürüp giden olaylar zinciri sonrası sevinci paylaşmaya neden olan gizemli kutu, zarf, mesaj yada görüntüler. ama hediye her zaman güzeldir bence.
hediyeler bireyin varlığı ile yokluğu arasında fark olduğunu hatırlatır insana.
hediye ortak sevincin, ortak yaşamın, ortak düşüncenin yansımalarıdır bu dünyada.
nice daha güzel hediyelere...))

drwilldone dedi ki...

Düşkızı : Aldım mektubunu canım, hediyelerini de.Günlerdir hasta olduğum için geri dönemedim sana. Ben de sana göndermiştim zaten


Acemi Blogger : Teşekkür ederim :)


Adsız :Flaster mi :) Yok benimkiler kendiliğinden kapanıyor zaten ama çok çok yorgun olduğumda uyuyamadığım oluyor benimde.


Adsız : Hediye almak da vermek de güzel gerçekten :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar!
Öncelikle yazıyı geç gördüğüm için. ÇOK ama ÇOK üzgünüm! :(
Haftalardır kendi bloguma bile sadece ara sıra yazıp çıkıyorken, çoğu kişinin bloglarını dolanamamıştım.
Şimdi bütün özlediğim blogları dolanıyorum! Üstelik ufak çapta bir temizlik yaptım takip ettiğim bloglarda, asıl takip ettiğim kişilere daha çabuk ulaşabileceğim artık :)
Onca blog arasında, sürekli atladıklarım oluyordu.

Hediyeleri beğenmene çok çok çok sevindim! Üstelik o yorgunluğun üzerine denk gelmesi moral olmuştur :)
Güle güle kullan hepsini!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...