19 Aralık 2012 Çarşamba

O Ses Türkiye - X Factor




       Merhabalar :)
       Bu postu ne zamandır hazırlıycam, aklımda her şey amma velakin bir yandan hastalık bir yandan ders çalışıyor olmak, tabii bir yandan da nöbetlere gidiyor olmak yüzünden bir türlü hazırlayamadım, elim gitmedi.. En çok da ders çalışmak yüzünden sanırım.Sonuçta bloga yazı hazırlamak ciddi bir vakit gerektiriyor ve benim şu aralar önceliğim ders çalışmak olduğundan blog olayını biraz geri plana atıyorum..
     
       Neyse :)) Şöyle ki pazartesi günleri benim için O Ses Türkiye zamanı. Programı gerçekten son derece keyifle izliyorum. Çok güzel sesler var, çok eğlenceli bir program bana göre. Gerçi araya olur olmaz sürekli reklam giriyor olmasına uyuz olmuyor da değilim ama ona da bir çözüm buldum ben. Zaten bu ara ders çalıştığım için bir programa o kadar ayıracak vaktim yok, programı Acun'un kendi sitesinden izliyorum. Canlı izlemediğim için reklamlarla vakit kaybetmiyorum, sadece performansları izliyorum, daha iyi oluyor benim için.

       Pek çok kişi izliyor sanırım O Ses Türkiye'yi. Benim favori yarışmacım Semiramis Çalışan. Elemelerde Alicia Keys'in Falling adlı şarkısını söyledi, zaten bütün jüri üyeleri Semiramis'in sesini duyar duymaz döndüler, ki dönülmeyecek bir ses de değil. Şarkıyı Alicia Keys kadar iyi söyledi bence, hatta belki ondan da iyi. Şarkı ve performans şu.

       Bir de bu aralar takip ettiğim X Factor var. Çoğu kişi biliyordur ama bilmeyenler için X Factor program formatı olarak O ses Türkiye ile aynı, bu yarışma da Amerika'da yapılıyor. Gerçketen çok yetenekli iki küçük yarışmacı var burada da. Küçük diyorum çünkü 13 yaşında yarışmacılar ama sesleri inanılmaz. Hatta bir tanesi için Britney Spears " Sen küçük bir divasın." dedi :) Bu arada X Factor'de jüri üyeleri Britney Spears, Demi Lovato, L.A. Reid ve tabii ki Simon Cowell :)

       Simon'a bayılıyorum kesinlikle, tepkileri, değerlendirmeleri çok komik geliyor bana, ayrıca çok da zor beğeniyor, biraz da fazla açık sözlü :) 

       Her neyse, konuyu epeyce dağıttım sanıyorum. Bu yarışmadaki favori yarışmacımı söyleyecektim sadece oysa ki iki pragraf yazdım :) Britney'in küçük bir divasın dediği yarışmacı benim favorim. Adı Carly Rose Sonenclar. Çok çok harika bir sesi var. Önce ilk elemeler için söylediği şarkıyla başlayalım. Jüri ayakta alkışlıyor ve nasıl beğendiklerini kendiniz görün :)




 

       Şu anda yarışma halen devam ediyor, ve Carly birkaç haftadır birinciliğini koruyor. Size başka bir şarkısını da paylaşayım. Bu şarkı aslında Justin Bieber'inmiş. Ben sonradan videoyu izlediğim zaman öğrendim. Normalde Justin Bieber'den nefret eden birisi olarak bu şarkıyı sırf bu kız söylüyor diye sevdim ve ara ara açıp dinliyorum, hatta bazen Justin'in kendi performasını bile dinlediğim oluyor :) Esas performan 2.29 da başlıyor, ondan öncekiler hazırlık falan, geçebilirsiniz yani :)


       Ne kadar rahat söylüyor değil mi? Videoyu izlemiyor olsanız profesyonel biri söylüyor sanırsınız, o kadar iyi söylüyor şarkıyı. Zaten Demi Lovato da esas şarkıcıdan daha iyi söyledin şarkıyı dedi, ki bence de öyle. Bu arada kızın anne ve babası da ne kadar şirin değilmi, çok sempatik buldum ben. Ailecek sempatikler bunlar galiba :)

Eee nasıl buldunuz Carly'yi ? Sizce de küçük bir diva değil mi :)) Sizin O ses Türkiye'de favoriniz kim?

      

8 yorum:

Denizin Yıldızı dedi ki...

Ben aynı gün Yalan Dünya da olduğundan ikisi arasında gidip geliyordum. Semiramis i görmemiştim ilk kez senin video da gördüm ve gerçekten de çok güzlü bir ses ve rakiplerini süpürerek finale kadar geleceğini düşünüyorum.

Öteki kız da gerçekten çok iyimiş, Türkiye'de de var mıdır böyle sesler acep? :)

suzangia dedi ki...

Ben bayıldım Carla'ya Nina Simone'nin şarkısını harika söyledi!!

Adsız dedi ki...

pazartesi benim için KARADAYI demek. onun için o ses Türkiye'nin bu versiyonunu hiç seyredemedim. bu yüzden yorum yapamayacağım
:)))

~≈tuce≈~ dedi ki...

o ses türkiye formatının orjinali -the voice- diye biliyorum. x factor farklı sanki.
the voice uk izlemişliğim var jüri bi harika Jessie Jwill.i.am ve the script üyelerinden biri vardı.
x factor uk versiyonundan 3 sezon birincisi leona lewis ve 6. sezon ikincisi olly murs favorilerim.
formatı tam bilmiyorum ama koçluk mu destek mi himaye mi adı her ne ise one drection arkasındaydı sanıyorum simon. kendisini çokça anıyoruz o yüzden:)
ayrıca as long as you love me güzel bir şarkı şarkı olarak ben alex goot coverını dinleyip fark etmiştim şarkıyı.

asabi bakire dedi ki...

Ben de seviyorum O ses Türkiye'yi ama favorimi birden düşününce emin olamadım ama en beğenmediğim ve seçilmesine şaşırdığım Nil Karataşoğlu.Sanırım yemekteyize falan da katılmış, yarışmayı izlerken arkadaşım söyledi,emin değilim. Semiramis gerçekten çok başarılı.Bir numaralı favorim mi emin değilim ama favorilerimden.

Carly'nin sesi çok güzelmiş, Justin Bieber görünce boğazını sıkasım geliyor, o derece sinir oluyorum

asabi bakire dedi ki...

Videonun başında Carly ilk görünce çk eski bir dizide (Ruhsar) Firdevs rolünü oynayan oyuncuya benzettim.Mihrace Yeken'miş adı.Şimdi baktım.İlk görüşte benzetmişim sadece:)

Adsız dedi ki...

yapmaa doktor nerelerdesin :))

x factor izle dedi ki...

X Factor Türkiye versiyonu çıkması çok iyi oldu. Yakında Kanal D'de başlıyacak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...