14 Aralık 2012 Cuma

I am back..




Bu aralar ben böyleyim...
Termoforumla ve de onyüzmilyon ilaçla iyileşmeye çabalıyorum.

Uzun zamandır blogla ilgilenemedim, yazdıklarınızı okudum ama yorumlara cevap veremedim, sizlerin kendi bloglarınıza yazdıklarınızı takip edemedim, ettiysem de ben yorum yazamadım bu sefer...
 Neyseki bugün kendimi daha iyi hissediyorum.
Blogumdaki tüm yorumlara cevap vermeye çalıştım, gözden kaçırdığım olduysa affedin lütfen..

Sonbahar mı yoksa  kış mı olduğuna bir türlü karar veremeyen havalar yüzünden hastalıklar arttı bu dönem, bir de son birkaç yıldır gripler, soğuk algınlıkları 3-5 gün değil 10-15 gün sürer oldu.Ben yaklaşık 20 gündür griptim mesela. O yüzden hemen ertesi gün iyileşmeyi beklemeyin.
Benim yumurtaya allerjim var o yüzden içeriğindeki yumurta nedeniyle ben grip aşısı yaptıramıyorum ama sizin allerjiniz yoksa aşılarınızı ihmal etmeyin.
Hasta olmadan önce bol vitamin desteği alın, hastalık sırasında vitamin çok da bir işe yaramıyor çünkü.
Bir de lütfen size yazılan ilaçları en az 3 gün kullanmaya çalışın, işe yaramadığını ancak ondan sonra söyleyebilirsiniz. Bazı hastalarım gibi ilaçlardan bir adet hap (!) alıp ben iyileşmedim, bunlar bana fayda etmedi diye yeni ilaç arayışlarına girmeyin. İlaçların da etki etmesi için kanda belli  bir düzeye gelmesi gerektiğini, bununda tedaviye başlandıktan sonra yaklaşık 2-3 günü bulduğunu hatırlatayım. Bu süre sonunda eğer durumunuzda bir değişiklik olmuyorsa çok da beklemeyin tabii ki.
Herkese az hastalıklı, bol şifalı günler diliyorum..
Azıcık toparlanmışken gidip biraz ders çalışayım  :)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

klasik laftır ama yinede söyleyeyim tedavi edici hekimlikten önce korucu hekimlik.yani aslolan hastalanmamaktır bence. onun için immün sistemi kuvvetli tutmakta yarar vardır bence. bunun içinde hastalanınca vitaminlere saldırmaktan ziyade hastalanmadan önce gerekli olduğu kadar yani yeterli miktarda vitamin ve diğer gıdalardan almak lazım.
hastalıksız bol neşeli günler dilerim

drwilldone dedi ki...

Adsız : Evet koruyucu hekimlik aslolandır ama hastalanmamanın da mümkün olmadığını hatırlamakta fayda var :)

Nesrin dedi ki...

Hoşgeldin ve çok geçmiş olsun:)
Bugün televizyonda Karatay vardı, hastalıkların artmasının sebebinin soğuktan ziyade insanların hasta olmayalım diye kapalı ortamlarda kalması olduğundan bahsediyordu, ki çok doğru geldi bana. Her yer kalorifer, klima nefes alamıyoruz resmen. Sanırım griplerin süresinin uzamasının da bununla ilgisi var.
Ben olayı o kadar abarttım ki 15 gün sürüyor, 1 hafta iyileşiyorum, sonra yine başlıyor, çok fena bir kısır döngüye girdim:)

drwilldone dedi ki...

Nesrin : Karatay'ın yorumu çok doğru bence. Benim hastalanmamın sebebi ise hastaların ağzına bakmaya çalışırken çoğunun yüzüme öksürmesi :))
Allahtan sürekli mikroplarla iç içe olduğumdan immün sistemim güçlü ama o da arada iflas ediyor yeter artık diye :)
Ben de iyileştim dediğim yatmıyorum artık, ayakta hala hasta olarak geçiriyorum günlerimi.Yaklaşık 20 gündür grip olur mu bir insan ya.Tam iyileştim diyorum, nöbete gidince hoop tekrar hastalanıyorum.Yrn yine nöbetçiyim :( Allah'ım sen beni koru :))

Shimizu Zen dedi ki...

Geçmiş olsun tatlım, tez zamanda iyi olursun inşallah :(

drwilldone dedi ki...

Shimizu Zen : Sağol tatlım, senin de midenle ilgili problemlerin vardı, nasıl oldun, iyileşmişsindir umarım?

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun, sağlıklı,mutlu günler.

drwilldone dedi ki...

Asabi Bakire : Sağol kuzucum, teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun cnm. mesleğin çok kutsal. aynı zamanda zor. Allah güç kuvvet versin.
benimde görünen bir hastalığım yok. ama heryerim ağrıyor. İstanbul'un havasından sanırım.

drwilldone dedi ki...

Selma's World : Teşekkür ederim, Allah herkese güç kuvvet versin, kimseyi hastaneye düşürmesin, hastanesiz de bırakmasın :)

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun canım, hasta olmadan önlem almaya çalışıyoruz ama etrafta hasta biri varsa hiç affetmiyor valla 2 gün sonra biz yataklara düşünüyoruz. Ben çok şükür henüz grip ya da nezle ile tanışmadım umarım bu kışı bu şekilde atlatırım.
Şanslıyım çünkü etrafımda hasta yok bir de beslenme destek ürünlerimi kullanıyorum.

Çabuk iyileş :)
Sevgiler...

drwilldone dedi ki...

Denizin Yıldızı : Ayy inşallah hasta da olmazsın yoksa hastalığın biri bştmeden diğeri başlıyor hemen.Ben şanssızım etrafım hep hasta :)))

Havva dedi ki...

Geçmiş olsun... Acil şifalar

drwilldone dedi ki...

Havva : Teşekkür ederim canım :)

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun vildan ablacım tez zamanda iyileşirsiniz inş

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...