ben .... devlet hastanesinde görev yaparken halka daha iyi hizmet vermek için hastane olarak hastaneye gelemeyen kronik hastalar için evde bakım hizmetini devreye soktum. Türkiye de bu hizmeti sunan 2. hastane bizdik. ve gerçekten hizmete ihtiyaç duyanlara verdiğimiz hizmet nedeni ile çok hayır dua alıyorduk. bu gönüllü bir hareketti yani zorunlu değildi.sonra bir vatandaş evde bakım kriterlerini taşımadığı halde bu hizmetten faydalanmak istedi fakat kriterleri taşımadığı için (yani kendisi genç ve hastaneye gelmesine engel teşkil edebilecek bir rahatsızlığı yoktu)biz hizmeti su vatandaşa sunmadık. vatandaş bizi SABİM e şikayet etmiş ve sağlık bakanlığı bizden savunma istemişti. bende kızarak bu hizmeti sonlandırmıştım. fakat daha sonra bakanlık bu hizmeti yaygınlaştırmak için bizi ankaraya çağırmıştı biz hernekadar olaya negatif yaklaştıysak ta bakanlık daha sonra olayı yaygınlaştırdı. şunu gördüm ne kadar insani davranırsanız o kadar kullanılırsınız. ama yinde de insai davranmakta kendimizi alıkoymamalıyız derim ben
Adsız : İyilikten maraz doğar derlerya, sizinkisi aynen öyle olmuş.Bn de bu kadar zamandır çalışıyorum, kimseye extradan iyilik yapmanın gereği olmadığını düşünenlerdenim.Geri dönüp teşekkür eden de oldu tabii ki ama bunlar bir elin parmaklarını geçmez..
gerçekten inanamıyorum :( sağlık sektöründe çalışan insanları robotmu zannediyor bazı insanlar.Bu insanlarında herkes gibi kişisel ihtiyaçları , sorunları ,sıkıntıları olamaz mı? bunları duyduğuma okuduğuma gerçekten inanamıyorum :(( insanlar keşke biraz empati yapabilse
6 yorum:
Doktorun hasta olmaya hakkı yok ya..
Allahım ya... :(
Nesrin : Doktorun hasta olmaya hakkı yok, çocuğunun hasta olmaya hiç hakkı yok! Böyle gerizekali insanlara hizmet etmekten utanıyorum gercekten...
ben .... devlet hastanesinde görev yaparken halka daha iyi hizmet vermek için hastane olarak hastaneye gelemeyen kronik hastalar için evde bakım hizmetini devreye soktum. Türkiye de bu hizmeti sunan 2. hastane bizdik. ve gerçekten hizmete ihtiyaç duyanlara verdiğimiz hizmet nedeni ile çok hayır dua alıyorduk. bu gönüllü bir hareketti yani zorunlu değildi.sonra bir vatandaş evde bakım kriterlerini taşımadığı halde bu hizmetten faydalanmak istedi fakat kriterleri taşımadığı için (yani kendisi genç ve hastaneye gelmesine engel teşkil edebilecek bir rahatsızlığı yoktu)biz hizmeti su vatandaşa sunmadık. vatandaş bizi SABİM e şikayet etmiş ve sağlık bakanlığı bizden savunma istemişti. bende kızarak bu hizmeti sonlandırmıştım.
fakat daha sonra bakanlık bu hizmeti yaygınlaştırmak için bizi ankaraya çağırmıştı biz hernekadar olaya negatif yaklaştıysak ta bakanlık daha sonra olayı yaygınlaştırdı.
şunu gördüm ne kadar insani davranırsanız o kadar kullanılırsınız. ama yinde de insai davranmakta kendimizi alıkoymamalıyız derim ben
Adsız : İyilikten maraz doğar derlerya, sizinkisi aynen öyle olmuş.Bn de bu kadar zamandır çalışıyorum, kimseye extradan iyilik yapmanın gereği olmadığını düşünenlerdenim.Geri dönüp teşekkür eden de oldu tabii ki ama bunlar bir elin parmaklarını geçmez..
gerçekten inanamıyorum :( sağlık sektöründe çalışan insanları robotmu zannediyor bazı insanlar.Bu insanlarında herkes gibi kişisel ihtiyaçları , sorunları ,sıkıntıları olamaz mı? bunları duyduğuma okuduğuma gerçekten inanamıyorum :(( insanlar keşke biraz empati yapabilse
herkese hakkettiği kadar önem verilmesi ve hakkettiği kadar iyi davranılması gerektiği kanaatindeyim
Yorum Gönder